Diskuze krakonošovy stovky

Nový příspěvek:

Vaše jméno:
E-mail: Nepovinné - pouze pro oznámění odpovědi na Váš příspěvěk
Text příspěvku:
Vložit smajlíka:
Prosíme opište kód:
 

Výpis příspěvků:

Bohouš - 17. 6. 2018 v 15:46

připojuji s k poděkováním za úžasé ultra,za to že s Krakonošem ste vyjednali tak luxusní počasí které na hřebenech nepamatuji....a nějací rejpalově že se musej otáčet..ty budou vždycky všude :-) byla to úžasná akce...a to že by se někdo nechal někam popovézt autem..proč by to ty lidi dělali na takových akci?to si musí každý sám sáhnout do svědomí..za mě úžasná akce,na které je pro mě vždy vrcholem občerstvovačka na Piomezkách skelá rodinka tam i když kořalku nikdy nechtěj za rock jim jí tam vezmu zase:-) díky a těším se jako prase :-)))
Sam - 17. 6. 2018 v 13:08

A) It was a nice race ....but
B) I have to be honest and admit that if I had to rank the ultras I've been (I run 5-10 ultras per year in many countries for more than 12 years) this historical race would be on the last places for several -mainly organise related- reason and that's a pity as (if you exclude the huge persentage of asphalt ...probably more than 50%) the surroundings were pretty nice. When you make a ranking ofcourse someone has to be the last and the "competition" every year for "great" races is hard. I wont go to more details however as i didn't got the feeling that the organizators care for the feedback.

Thank you ofcourse for been there and help us enjoy our hobby...
K2R - 18. 6. 2018 v 11:46

Hi Sam, I am fully supporting your point of view, having such an event, with a ranking, being ITRA listed, UTMB and WS10 qualifier, pretending to not be a "race" but a hike is somehow hypocrite. Who do they want to attract ?

The lack of everything, from GPX to race presentation, from starting indication to marking, from correclty supplied refreshments (only water and tea, poor choice of food - I mean, guys, cheap chips and cheap cola at least), from food choice at the finish (no vegetarian option) to strange ranking (apparently some people had weird timing on K55, most likely shortcuting) is not correct.

It does not need a lot to improve the above, really not.

Hope organization is open to reviews, and is considering them.

sam - 18. 6. 2018 v 14:37

For a family-atmosphere organised hike, I guess, you can call it "great".

But for a UTMB, WS100 qualifier some things were surprisingly strange for me. I was following the proposed colored paths (only thing I could do without any official gpx) but there were so many arround me that seemed to go where ever they wanted... I am not a competitive runner at all and I really don't care how many people will be in front of me, but on the other hand it became quite tiring during the "race" to have to pass the same! people again and again and again :-) ...Not also a chance to meet new runners :-). And I suspect that in some cases I had to compete with cars too :-)

Also how the submited official trail on these international organizations is accepted when (except the uncontrolled shortcutting on the route itself) the actual timing starts about a couple of kms later from the "official" start (and why we were running Smajlík on those kms the ones who started at 9:00? I saw at the results people who started exactly at 20:00 which meant they were waiting already at the "timing" start). And why the timing company seemed to be so "tight" with their "duty" when the whole official measuring for all of the above reasons didn't really meant a lot. I don't think that this event the way it is handled like a company hike needs chip timing at all. They had many other areas to use this bugdet Smajlík

As about all of the other reasons (lack of many things like you said from food/refresments or even actual volunteers at many places, except the timing crue who seemed to care just for their "job") I can accept all of those when I was properly informed before. And maybe it was my fault that I didn't. But now I know how it is and I can only say that the whole event seemed -to me at least- somehow poor for an historical race like that. It felt like not running-related people who understand real runners' needs, organised an event the "best" they could...

Maybe I am wrong but this is what I got after all. Having to stand still on a cue on my burning feet for 20+ minutes at the finish line, after many hours on the road, for my offered soup when they could VERY EASILY prepare better at least this situation (I have also been as a volunteer to many races) didn't help with my feeling...
K2R - 18. 6. 2018 v 17:27

Agreed with all the above, and having hundreds of people at night, in the mountain, with no mandatory gears, no correct marking, not being informed in a pre-race (pardon, pre-hike) speech, is normal, because it is not dangerous at all, right ?

https://hradecky.denik.cz/nehod....html

What are they doing with the 600CZK ??? Mystery.
Vlado - 17. 6. 2018 v 11:02

Pro pořadelele.
Mám určíté podezření, že někteří podvádějí a neprojdou celou trasu pěšky.
Určitě by stálo za to, aby byly mezi kontrolami, kde se dá přepravit třeba autem, nebo autobusem, také samokontroly a tajná kontrola (např. z Pece do Vrchlabí atd.).
Potom by výsledková tabulka asi vypadala trochu jinak a nešlo by tolik švindlovat.
Třeba jako je to na Pražské stovce, Brdské stezce atd.
Vlado
honza - 17. 6. 2018 v 22:52

co to je za blbost? když někdo bude chtít podvádět, tak bude, tajná kontrola to neřeší. podívej se na výsledky sportchallenge, něřekl bych, že tam někdo má nějaký podivně rychlý skok vpřed...
Vlado - 18. 6. 2018 v 4:37

To není žádná blbost. Není "divné", když je někdo, kdo byl za tebou, na dálší kontrole, nebo v cíli před tebou, aniž by tě předešel a ty jdeš po správné trase? Šel jsi někdy třeba Olafovu Pražskou stovku?
Adéla - 18. 6. 2018 v 10:20

Souhlasím s Vladem. Podvádět se tady bohužel dalo, i když nechápu proč by to někdo dělal...
Na Olafovově Pražské stovce se to dost dobře nedáSmajlík
Vlado - 19. 6. 2018 v 8:43

Asi kvůli pořadí v cíli a diplomu! Také to nechápu. Je vidět, že takových nepoctivců tam bylo víc.
Tryskáček - 18. 6. 2018 v 15:48

Celou trasu K55 jsem se držel na 3. mužské pozici. První kolega bohužel na Kiosku špatně odbočil a tudíž jsem byl v tu chvíli 2. muž (3. celkově). Celou dobu mě NIKDO nepředběhl. Teprve cca 5km před cílem jsem upadl, doběhl mě velmi obětavý sporťák, pomohl mi zaškrtit ránu a šel přede mě. Jaké bylo překvapení v cíli, když jsem tam měl 8.pozici. Shodli jsme se s kolegy, se kterými jsme se celou dobu míjeli a viděli se po celé trase na špici, že je také nikdo takový nepředbíhal. Podali jsme tedy věcnou poznámku u pořadatelů. Jeden z mužů neměl kontrolu na Lužické a byl diskvalifikován. Ostatní se ale překontrolovat nepodařilo. Nejde nám o umístění, ale o fér akci, kterou už jsem absolvoval 5x a nikdy jsem nedoufal, že se tohoto dočkám.
Petr - 17. 6. 2018 v 7:29

Skvělý závod. Bezva značení. úžasně naladěni pořadatelé. Příjemní závodníci....  Díky...  víc takových akcí  
Karel Kodl - 16. 6. 2018 v 18:38

S názorem na časomíru  souhlasím, ale  asi je to věc zajišťující firmy. Postupný start   je zase věc povolení od KRNAPU , myslím že  příroda by hromadným startem  neutrpěla ,
A se značením k cíli jsme my byli spokojeni takže  palec nahoru a určitě přijedem zase!
Karel, Mirka , Josef
miras - 16. 6. 2018 v 14:43

Po letosnim rocniku po 5ti letech s K100 koncim. Nerikam, ze se organizatori nesnazili, ale letos to se jim to fakt nepovedlo. Abych u elektronickych kontrol se spravne natacel k mericimu cidlu a jeste jsem se ujistoval u osob danych kontrol, ze je to v poradku a v cili se dozvedel, ze to je moje chyba, ze jsem se spatne "natacel" k zaznamovemu zarizeni, tak to fakt ne.
Dalsi vec je postupny start, do zavodu to prinasi pouze zmatek a uplne vyprchala pocatecni startovni atmosfera (tady asi nebude na vinne poradatel i kdyz nevim, ze jine zavody o stejnem poctu ucastniku se v Krkonosich mohou konat s hromadnym startem).
A posledni vec oznaceni k cili pres rozkopane namestil bylo fakt matouci, kazdy si tam do cile behal jak chtel, spousta lidi vubec nevedela kudy se ma do cile dostat a behali omylem az uplne mimo do centra mesta.
Milan - 17. 6. 2018 v 7:18

Tak u mě je to naopak - právě že kvůli letošnímu ročníku přijedu příští rok znovu. Průběžný start donutí každého, kdo běží na výsledek běžeti až do cíle bez ohledu na to, kdo kde právě je. Spoluběžec může býti klidně hodinu přede mnou.
Na všech elektronických kontrolách jsem poztrácel maximálně půl minuty a celkové zpracování výsledků je skvostné.
Stavební úpravy v Harrachově a i Trutnově určitě příští rok budou hotovy. Taktéž značení trati v Polsku bylo dobré. Co bylo výborné, to byly občerstvovací stanice. Zdravím tímto občerstvovačku Pomezní boudy, kde mi podávaný Krakonoš kouzelně pomohl do cíle...SmajlíkA z dalších výborných věcí, co bylo každému dostupné: především všichni lidé okolo závodu, celková atmosféra závodu, překrásné výhledy, soudržnost mezi závodníky...Podobných závodů moc není a tak se těším na příští rok!
Pozdravení pro Míšu, která mi názorně předvedla, jak se z nijakého treninku dokončuje stovka v parádním čase jenom na morál - neuvěřitelné...! S jedním dokončeným půlmarathonem v minulosti a přeskočenou marathonskou distancí rovnou mezi ultra-tomu já tedy říkám kariéra...Smajlík
Prochy - 17. 6. 2018 v 8:30

Ahoj, jen se zeptam, ty osobně jsi mel jistotu, ze tvůj průchod byl zaznamenán? V předchozích ročnících to obsluha časomíry hlásila, letos jsem mel obavy jestli jsem byl zaznamenán, u me to ale dopadlo dobře, narozdíl od uživatele nahoře. Pokud bych běžel na výsledek a tohle se mi stalo, byl bych také pěkně..... Obcerstvovaci stanice jsou vzhledem k ceně startovneho tragicke, pokud porovnám například s P100, R100, nedá se to srovnat. Mluvím o samotném občerstvení, ne o obsluze. Rovněž komunikace s pořadatelem před závodem je špatná, většinou si v diskuzi odpovídají sami diskutující, zveřejňování informaci a trasy není zrovna prikladne.
K100 je výborná prostředím, atmosférou, historii, ale pořadatel by mohl na sobě trochu zapracovat, na jiných příkladech je vidět ze to lze....
Ala - 15. 6. 2018 v 21:31

Rada bych sledovala on-line trasu a zavodnika,ale odkaz nejde otevrit. Poradite mi jak na to?Dekuji.
Ala - 16. 6. 2018 v 13:11

Peto dekuji Vam. Povedlo se mi to.Smajlík
Jana Zítková - 15. 6. 2018 v 9:31

Přenechám registraci na K 100, velikost trička M
777 935 613
Mirek Souček - 14. 6. 2018 v 22:41

Ahoj,

naklikal jsem si trasu, tak tady posílám :-)

https://mapy.cz/s/2KjLH

Mirek
Ivan - 14. 6. 2018 v 23:42

Přes Karpacz je to v té mapě je úplně blbě!
Láďa - 15. 6. 2018 v 8:49

Jak je to tedy prosím dobře??
Petr - 15. 6. 2018 v 10:46

asi se pujde po ty čárkovaný (na MAPY.CZ) blíž k tomu skokanskému můstku. Jinak za to samozřejmě neručím, ale pořadatele znám a říkal, že Karpacz doznačí svým značením....
Láďa - 15. 6. 2018 v 13:07

Jasně, budu tedy spoléhat na značení Smajlík
díky
Omajz - 14. 6. 2018 v 18:30

Bylo by nějake organizační info? Kde si vyzvednout registrací a od kolika do kolika? Jestli šel nějaký email, tak jsem ho bohužel nedostal.
Milan - 14. 6. 2018 v 19:26

Info jsou spolu s mapou po rozkliknutí trasy na hlavní stránce...
Omajz - 14. 6. 2018 v 19:55

Díky moc, nějak jsem to prehlidl :-) ještě nejsem zvyklý na tyhle lowcost závody, kde je to udělej si sám a nikdo tě nevidi za rucicku
Omajz - 14. 6. 2018 v 19:55

Díky moc, nějak jsem to prehlidl :-) ještě nejsem zvyklý na tyhle lowcost závody, kde je to udělej si sám a nikdo tě nevidi za rucicku
Martin - 14. 6. 2018 v 20:44

Mě přišel v pondělí mail ze sportchallenge, třeba to někomu pomůže, připojuji text mailu:

Krakonošova stovka se blíží!
Určitě máte nastudovanou trasu ze stránek závodu

http://k100.ddmvrchlabi.cz/cz/trasy

Jste připraveni přijít na prezentaci v DDM Vrchlabí

v pátek od 15:00 do 21:00 (pro K100, start 20:00 - 21:00 z náměstí)
v sobotu od 6:00 do 6:30 hodiny (pro K55, start 7:00 od DDM; pro B25, start 10:00 od DDM)
Po celou cestu vás budeme sledovat on-line na

http://www.spo rtchallenge.cz/cz/k100/vysledky

Časomíra je zde pro vaši bezpečnost, abychom věděli, kde jste a jestli jste se nám neztratili.

Jak vás budeme sledovat?
Ve startovních číslech máte čip, prosím nijak jej neohýbejte, neničte. Číslo si připevněte na hruď nebo na batoh (aby se vám snadno ukazovalo).

Na průchozích místech ze začátku pochodu budou antény, stačí před nimi/pod nimi projít/proběhnout a zařídit, aby mezi číslem a anténou byla přímá viditelnost (budete-li mít batoh na zádech, dáte si ho prostě na břicho), aby nebylo schované pod rukou, pod hydrovakem atp. Zastavení na místě před anténou jenom způsobí, že zastíníte někoho za vámi a to jistě nechcete.

Na průchozích místech dále (Harrachov a dál) už jsou kontroly bez antén, dobří lidé si napí šou vaše číslo do tabletu.

Časté dotazy:
GPX soubor - organizátor žádný oficiální neposkytuje. Ale pokud jste technicky pokročilejší než organizátoři, určitě přidejte ruku k dílu. Trasy vedou téměř zcela po turistických značkách a mapu budete mít na startovním čísle.
Pojištění - každý účastník Krakonošovy 100 by se měl ve svém zájmu pojistit. Jste pojištěni pouze proti škodám, které Vám způsobí pořadatel. Na startu budete podepisovat prohlášení o účasti na vlastní nebezpečí.
Chcete-li něco změnit v přihlášce, napište na . Do čtvrtka brzkého rána jsme připraveni dělat změny zdarma. Od čtvrtka si účtujeme za změnu čokoládu. Mléčnou, s oříšky, do auta Sportchallenge. Máte-li dotaz ke trase, občerstvení, ubytování, ptejte se organizátorů, to my časoměřiči nevíme.

TOPlist